Συχνές Ερωτήσεις

Yes! After registering your order, you can follow its entire course here when the parcel is shipped by us, you will receive in a personal message the courier shipping number and you will be able to search for your shipment at the following ACS Courier website: //cyp.acscourier.net/en/web/acs-cyprus/track-and-trace
Ναι μπορείτε να διαγράψετε από το καλάθι αγορών όποιο είδος δε σας ενδιαφέρει, με την προϋπόθεση ότι δεν έχει καταχωρηθεί η παραγγελία σας. Σε περίπτωση που έχει καταχωρηθεί η παραγγελία σας, και εφόσον επιθυμείτε τροποποίηση της, τότε θα χρειαστεί να επικοινωνήσετε μαζί μας.
Ναι! Οι παραγγελίες ακυρώνονται κατόπιν σχετικού αιτήματος! Για οποιαδήποτε απορία ή διευκρίνηση, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας στο +357-99794874 ή με email στο info@ladylike.com.cy
Αν το είδος που επιθυμείτε να αγοράσετε δεν αναφέρει την ένδειξη εξαντλήθηκε, είναι διαθέσιμο προς αγορά. Τα μη διαθέσιμα νούμερα είναι σκιαγραμμένα με γκρι ένδειξη.
Σε περίπτωση που λάβετε προϊόν το οποίο δεν είχατε παραγγείλει, μπορείτε να το αλλάξετε ή να το επιστρέψετε. Θα χρειαστεί να επικοινωνήσετε αρχικά μαζί μας, ώστε να σας καθοδηγήσουμε στη διαδικασία που θα ακολουθήσετε.
Οι παραγγελίες αποστέλλονται με ACS COURIER. Ανάλογα με τον τρόπο αποστολής που θα επιλέξετε κατά την διαδικασία αγοράς του προϊόντος, μπορεί να γίνει με δύο τρόπους:
α) με κατ’ οικον παράδοση στη διεύθυνση που θα δηλώσετε
β) με παραλαβή από το πλησιέστερο κατάστημα ACS COURIER της περιοχή σας.
Τα κουπόνια ισχύουν μόνο για πιστωτικούς λόγους για προϊόντα που επιστέφονται για αλλαγή και παραμείνει μια διαφορά από την αρχική τιμή.
Σε περίπτωση που λάβετε ένα προϊόν που δε σας ικανοποιεί, μπορείτε να το αλλάξετε με οποιοδήποτε άλλο προϊόν το οποίο είναι διαθέσιμο στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα! Η πολιτική αλλαγών/επιστροφών αναφέρεται αναλυτικά εδώ